Selasa, 28 April 2015

Fasasi intake 20142015

assalamualaikum guys!!!......
ok entry aku kli ni aku nk cite sal fasilitator (ko jgn bosan bca entry aku klau xnak kena lempng!!!!) kikikiki gurau jek!! ok aku ade sorg mmber lahkan boleh dikatakan sekepala gak arr.......waktu first sem aku msk utem ni aku n member aku decide nk jadi fasi sbb kitorg memng kagum gila waktu minggu orentasi sesi 20102011..........nk dijadikan cerita kitorg dipanggil untksesi temuduga then lpas tpi waktu minggu MHS sesi 20112012 aku last minute xleh mnghadirkan diri waktu minggu orentasi tu atas sbb2 tertntu tpi alhamdulillah member aku memahami so...........aku decide sebelum aku nak tamat degree aku kat utem ni aku akn kotakan janji aku kat member aku tuk masuk n jadi salah seorng peserta prgram tu..........program tu plk ade aktiviti waktu hujung minggu hurmmm mmg pening kepala gaklah sbb wktu tu kena pikir sal projek final aku lgi tpi aku tekadkan diri gak aku join gak aktiviti tu...............
perhhhh mula2 agak awkward gak ar sbb aku mmg x kenal satu habuk pun org2 kt situ berbeza dgn member baik aku ni yelah senior fasilah katakan dri thun satu smpai tahun tiga mmg dialah muka akak fasi hehehe (sory yaya hihihihi) tapi aku x kisah pun sbb melalui aktiviti yg disediakan aku dpt bergaul dgn bebudak kat situ hihihi.......

 aku dgn yaya time ni kem motivasi kat BTN Pulau pinang......

selfie2 di kem BTN


nama2 wktu kt kem...

kem di balik pulau selma 3 hari 2 mlm mmg best n x boring sgt sbb mcm2 aktiviti ade hehehe.......


 aku dpt biro teknikal terpaksa gaklah berpisah dgn member sbb dia biro pengangkutan.......

walaupun lain biro tpi kitorg still lagi dpt lpak time lunch tpi kekadang lah sbb biro pengangkutan ni mmg sibuk......

beudak tgh beratur nk kluar dwn......kita jadi pemerhati sajo....hihihi


haaaaahhhh!!! ni ler kijo aku disebalik langsir hahahaha jadi biro teknikal ni pnat gak kadg berlari ke belakang stage lpas tu berlari plak naik kat atas dewan tpi sbb ade ramai fasasi kije yg susah mnjadi snang cewahhhh ayat xleh blah......(gmbar acah2 je tu kikiki)


 pemandangan diatas dewan.......sesi ceramah.........

member2 seperjuangan time ni tghmenunggu parents hntar anak meke tuk check in asrama......ramailah gak parents ingt kitaotg ni staff kikiki.......


member satu biro adik syasya yg comel......

tgh bosan degaq ceramah aku selpie sat :P


suasana kat luar dewan time bebudak beratuq nk naik bas...........fokuskan kat akak pesi yg berbaju kurung kelabu tu hihihi time ni dia tgh stress sbb bas x smpai2 lagi hahaha!


nie selpie2 waktu MHS......


ni semua skuad biro teknikal......ni hari terakhir MHS kitorang posing sikit lpas habis je program hari  tu.......penat tapi best!!!










gambar kat atas ni aku kluar p lpak dgn bebudak biro teknikal p pekena aiyak skrim......







gambar kat atas ni plk p menyemak join aktiviti dgn biro pangangkutan plak kikikiki....

aku rasa tu jelah kot entry aku tuk kli ni...... baibai...:D







1 ulasan:

  1. Ingat nak join jugak fasasi. Nk tanya lah, slalu aktiviti time training tu aktiviti apa eh? Dia ada buat apa je? Boleh share tak?

    BalasPadam