Selasa, 28 April 2015

Final Year Project Done!!!!

assalamualaikum.......
lamanya dah x update blog hehehe........alhamdulillah nak dekat setahun atau dua sem aku bertungkus lumus utk mnyiapkan projek final year akhirnya pada 17 Disember 2014 tarikh penentu bagi projek aku.....


aku bersama salah seorng panel tgh explain projek final aku......

tergagap gaklah aku explain satu persatu kat panel aku ni tapi aku bersyukur sangat2 sebb panel aku berpuas hati dan memberi komen yg sngt positif kat projek aku............aku rasa projek aku paling simple dan x keluarkan satu sen sbb aku 100%!!  guna matlab software ataupun GUI ataupun dlm bahasa manusia senang paham graphical user interface......... :P

kita wefie dulu kihkihkih muka2 lega dan rasa nak lempang satu persatu kikikki..........

yg paling xleh blah sekli roomate aku ajak plak aku mlm tu kononnya nak celebrate lpas present.......dia ajak aku tgk midnite movie siot time tu cite ''the hobbit''  nasib baik aku pun jenis layan jgk cite walaupun otak n fizikal aku rasa penat nak mati time tu demi roomate tercinta aku temankanlah aje lagipun minah ni susah nau nk ajak p tgk wayang tpi bila dah ajak x smpai hati plak nak tolak...........(mati aku kalau roomate aku baca kikikiki)


jilid n burn cd fyp done!!!

finally!!! siap semua skli pada 22 januari 2015 yeahhhh hehehe walaupun otak aku tgh kosong time mula2 dpt projek ni tpi xpe sbb aku ade sv yg bnyk sgt mmbntu aku walaupun sv aku tu sibuk mengalahkan menteri tapi masih gaklah dia meluangkan masa dia tuk ajar aku buat projk ni......boleh dikatakn berbaloi gaklah dgn x tidur malm sosorang duk buat projek dah rasa cam zombi plak tapi bak kata pepatah......
'' kita dapat rasa manisnya kejayaan apabila kita ikhlas melakukan sesuatu kerja dengan bersungguh-sungguh.....'' 

itu sahaja entry tuk kli ni baibai......
:):):)

1 ulasan: