Khamis, 15 Ogos 2013

RaYa oHhHhH RaYa....... =)

Assalamualaikum everyone!!!!!!
damdamdum bunyi mercun!!! hehehe klah entry kali ni aku nak kongsi gmba2 raya hewhewhew ak malas nak ckp bnyak biar gmbar shja yg berbicara lets check it out!!!!!!!

ni baju raya pertama jenis kain maxy first time pakai kain dia pun x panas sgt boleh katakan selesa lahhh.....i posing kat my fvrt place......hewhewhew


untuk raya kedua uollss aku pilih baju kurung moden sulaman di tangn dan jugak di baju.....berkain duyung baju ni aku beli sebulan sblm puasa uollsssssssss bak kata mama simple but nice yeah itu stail aku hewhewhew.....
raya ketiga aku pilih kain crepe berwrna merah jmbu dan ade juga org pnggil hot pink mana2 pn boleh hewhewhew..... kain dia sgt lmbut dan ni first time mama ak upah org jahit bju krg moden sblm ni beli yg dah siap apo lae posing
n lastly raya ke-4 aku memilih dress labuh with my fvrt jaket......awl pagi lagi selpas bersiap ni komen abg long aku
"mung ni pakai baju serupo siti nurhaliza ni bakpo deme ko guano??'' kahkahkah ape2 jelah yg pnting abg long aku gelar dress ni dress siti.....thanx to my friend sbb rekomen bju ni kat aku sepupu sepapat aku pun berkenan dgn dress ni.....
alhamdulillah raya tahun ni meriah 4 hari berturut2 sibuk dgn familylah sedara maralah mmg best so dikesempatan ini aku nak mohon ampun jikalau selama ni ade aku tulis entry aku yg boleh mnyebabkan korng terasa tapi rasanya xde hehe mintak2lah xde ye dak??.....lastly saya NURUL AMALIN BT MOHAMAD RAZALI dan seluruh angota keluarga saya mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN.... jumpa lgi di entry yg akn datang tatatatitititutututu......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan