Khamis, 10 Januari 2013

kIlLeR SuBjEcT FoR LaSt pAyPeR In eXaM It's OvEr!!

Assalamualaikum.....
semalam 10 Januari tarikh keramat aku dan bebudak kelas BTKT last payperrrrrrrrr for....



perrrhhh kalu ingt balik naik abih bulu tengkuk aku.....'last payper' terasa first payper (serius) sebb time tu penghuni2 BTKT ramai yg x boleh memejamkan mata kerana tersangt takut degn 'last payper' -.-''

'last payper' yg amat menyeramkan dan semasa otw nak ke dwn besr


 maka ramailah yg


ade yg nak....

ditmbah plk dgn skit kepala(al maklumlah x leh nak tidur)


jadi kebnyakan penghuni2 BTKT semlm masuk dewn dgn muka yg tidak bemaya,muka pasghah,muka redha dan seangkatan dengannya.....


aku?? haha lebih teruk dari yg kat atas.....terasa satu sem aku belajar subjek tu aku x tahu apa2 pun sampailah setiap bab subjek killer tu aku boleh cover tuk satu malam(cover ler sgt -.-'') boleh naik giler rasa....what do you aspect that bila subject killer aku boleh khatamkan lam satu malam maknanya lam dewn exam.....

aku pandang lctrr,lctrr pandang aku haha -.-'' adeh tapi keajaiban berlaku bila 


but not for the five minutela tapi bila masa tinggal lagilima belas mint time tu semua idea dtg mencurah-curah aku apalagi buatlah mana yang mampu huhu....keluar je exam

the moral of the story kat sinie jgnlah study last2 minute sobsobsob...so tawakal dan redha je......
oklah itu je kot assalamualaikum.....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan