Jumaat, 3 Mei 2013

PRU13!! WOOT2


assalamualaikum guys!!
lagi 2 hari nak masuk pru13....so aku tulis blog ni bukanya tuk beriklan dan mengutuk2 politik mana yg bnar atau politik mana yg salah....sejujurnya aku bkn arif pasal bnda ni semua........apa yg aku nak katakan disini pilihlah pemimpin yg boleh memimpin rakyak dgn adil dan saksama dan demi memperjuangkan dan memajukan negara ni.....aku sendiri pun x sabar nak nantikan keputusan pru nanti.....hehehe.....

hmmm dalam semua duk sibuk nak balik mengundi aku n roomate ku terpaksa duk dik asrama krana bnyk sgt asgmnt yg submissionnya next week!!!!!!!!!!!! belum ditambah lagi dgn test!!!! STRESSSS! tapi itulah  yg dinamakn belajar.....=) tapi aku akn sntiasa mendegr update terkini pasal pru nanti.....
so bagi yg dah cukup umur tu apa lagi jlankan kewajipan anda tuk mengundi......akhir kata SELAMAT MENGUNDI!!!! =D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan