Isnin, 31 Disember 2012

2012 vs 2013!!

well hello my prend....
alhamdulillah dalam masa beberape minit lagi kita akan menyambut tahun baru!!!
banyk sangt kenangan tahun 2012 ni.....sobsobsob......oklah perkara yg termanis lam hdup aku thun 2012?? entah bnyak sgt....terpahit pun ade......terpahit?? ok my tok che masuk wad sebb lemah jntung!!!!.....ya Allah rasa nak pengsan pun ade bila dpt msg drpd sepupu ptg semlm..... mmg ler x serius tapi bila ia berkaitan dgn jntung sape2 x sedap duduk beb......sampai skunk rasa x puas hati selagi x tgk sendiri kondisi nenek aku adehhh.... dah lah kan nak dkt exam..... dugaan betullllll..... bukan kah Allah dah kata Dia xkan kasi dugaan kat hambanya jika hambanya sendiri x leh nak hadapi dugaan tersebut....hmmm insyaAllah aku cuba tuk hadapinya.....
ok tutup crita sedihhhhhhhhh for new year aku baru buat video atau vlog....hehe saje2 nak cuba buat benda baru.....aku akan trus kan juga vlog aku lpas ni dan cuba tuk cari kelainan darpada vlog2 yg dah famous.....haha bkn nak jadi famous pun tapi saje nak memantapkan lagi keyakinan diri aku bila berada di khayalak ramai...... and lastly HAPPY NEW YEARRRRRRRRRRR MY PREN!!!!!!!!!!!!......assalamualaikum......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan