Selasa, 11 Disember 2012

DuGaAN dI aKhiR sEm.....='(

pening!!!!!!!!! ya Allah bnyaknya kijeeeeeeeeeee......hmmm ok mama dah konpem nak dtg......(aku happy+takut!) huhu mungkin ade hikmah disebalik semua dugaan ini.......awalnya x kasi mama dtg sbb nk fokus tuk final+asgmt+long report tapi bila dipikirkn balik i reallllllllllllllllyyyyyyyyyyy neeedddd my familyyyyyy......mgkin aku akn nangis bila jmpa mama saat ni tapi ego seorang anak trpksalah menahanya juga.....bkn aku x nak call tapi aku tkut aku akn TERnangis lakkkkkk adoiiiiii.....huhuuhu......so trpaksalah menhn sebak sesoranggggggg :(.....lately ni mood aku cpt sgt jadi  sensitif.......huhuhu mgkin x ckup tidur+letih=haru biru hidup aku!!!!!!!.......ORAIT!!
-assalamualaikum x jwab dosa kalau jawab syang....xoxoxoxoxo-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan