Khamis, 6 Disember 2012

HaRi YNg MaLnG....PeRhhh PeNgJRn SeUmUr Hdup....

salam....
aku duk kat U ni nak dekat dgn 2 thun.....sbgi studnt engineering perrrrrrhhhh!! naik bulu roma beb....aku rasa mungkn ade hikmahnya.....cita2 asal doktr puihhh!! lpas masuk mtrik baru ko tahu ler yuyu oi langit tu tinggi ke rendah!!! bnyak gilak kena hafal ok aku surrender awal2.....tetiba lak kan dpt kos yg tak pernah singgah kejap pun kat lam pale otak aku.....lagipn aku main ltak je waktu nk isi UPU dulu skunk amek ko!! haha terdmpar di bandar bersejarah di bumi hang tuah.....
hmm nak tak nak p lerrrr.....
hmm sedih gak ler tgk carry mark aku tuk 2 subjek yg 4 JAM KREDIT!! perhhh tapi alhmdulillah lah sebb tu bru brape persent je so xpe aku ade bnyak masa lagi tuk kejar blik mrkah aku...insyaAllah!! caiyok yuyu!!....
''tu ler main2 lagi org duk kat U belajar bknnya nak bersuka ria.....''-big boss a.k.a abah-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan