Rabu, 12 Disember 2012

MeRdEkA!!!

hehe....bestnya!!!!! adik aku dah MERDEKA!! adoi dia dah bercadang mcm2 dah lpas exam ni.....kena plak kan tarikh yg cntik 12/12/12......mmg knagn trindah ler bagi bebudak stpm!!.......aku?? hehe biasalah xde yg menarik dlm trihk yg menrik ni......hmmmm cam biase cbuk dgn asgmt,long report bagai!!!! uhuksssssssss!!.....ok tapi mgkin adelah kot kengn tu tapi aku sndri x thu same ade nk trgolong dlm ktgori ape....huhuhu......ai ni kul 10.37 pm trdmpar bebudak klas aku kt bgunan FTK ni apa lagi kijo last2 minit hehehe(nama lak student biasalh tuuuuu).....ohya sal adik aku ni sorng.....dah plan2 mcm ler siap buat jadual bagai lerrrrrrr......(mmg cuti sem tuk sblan ni mmg aku penuh ler schedule bersame adik 'tersayang')......tu je kot......ORAIT!!
-assalamualaikum x jawab dosa kalau jawab sayang xoxoxoxoxo-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan