Jumaat, 14 Disember 2012

LaB TeSt!!! OMG!!

LOL!!
tu ler perasaan aku bila stiap kali buat lab test adoi hai......nak jadi kan crita buatlah lab test smlm.....kihkihkih....aku x th nak ckp ape adoi yai......lctrr aku tu terlalu baik smpai kan waktu test dia sggup tolong aku contruct litar ehehe......
"siape yg tanya saya sya akn tolak markah....." lctrr
tu ler perktaan pertme yg dia bgitau kat bebudak....ok....
waktu yg diberi satu jam tiga puluh minit!!!
lpas aku buat pengiraan aku dgn konfidennya amek lah equipment tuk apply lak lam hardware....lps je amek brg tetiba aku blurrrrrrrr!! adoi!!!!!! cam ner nak pasang litar ni!!!!!!! ok rilek yu...tetiba....
"amalin awak ok ?" aku tersengih2 "sya ok2" pada hal lam hati *&^%$#@! aku x thu nak buat ape!!!!
mgkin aku terlalu mengelabah kot smpai cik tu dtg tolong aku satu perstu smpai ler aku berjaya construct circuit!!!!.....hehehe
"tu lah awak dah lama saya perhatikn awk waktu lam lab....selalu sya tgk awk buat yg pengiraan tapi x pernah nak wat lab....awk biarkn partner awk yg buat sosorang.....rugilah patutnya awk kena buat juga.....''
btape malunya aku adoiiiiiiiiiii....yuyu2 lpas ni aku nk wat sendiri plak kije dah x nak mengharapkn org lain huhuhu....ORAIT!!!
-assalamualaikum x jawab dosa kalau jawab syag xoxoxoxoxo-


Tiada ulasan:

Catat Ulasan