Khamis, 6 Disember 2012

HoKi...ni MkN DiA.....

salam....
dah berthun2 aku tinggalkan dunia sukan perrrhhh baget retis puihhhh!! tetiba lak kena main tuk SAF ok aku main je ler tuk suka2 n org kta sambil menyelam nafas lam air cuba korang buat....(kening terangkat...) aku main tuk berlwn antar fakulti....boleh gak ler lpaskan gian kann.....hmmm mengimbau masa lalu masa muda2 (baget tua...-.-'') hoki ler skn yg paling aku x nk main SERIUS!! sebb sakit beb tapi ajakan kekawan dan rasa diri ini tercbr aku p ler main.....
2,3round perrhhh terbaik ar beb main x smpai setengh jam juru latih tetiba dtg kat aku masih terbyng2 lagi....
''saya rasa awak boleh main goal keeper tuk perlwann persahbtn nnti....''aku dgn muka poyo n x tahu ape2 aku diajak oleh 2 org bdak lelaki dan mereka memakaikn baju tuk goal keeper....byangkn cam ner time tu dtg bru sekli tetiba lak terpilih tuk jadi keeper bagai perrrhhh mmg aku rasa nak lari gak time tu.......tapi keyakinn juru latih terhdp diri aku memberiknaku smgt tuk terus kan bermain.......
seminggu latihn dan bermcm2 aku kena tibai dengn stick hoki perittttttt doh!! belum masuk dgn bola yg kras mcm batu hmpap kat muka aku adoi!!!!!!!! time tu aku pikir dah kurang ler lpas ni wang hantran aku.....    (-.-'')......hmm waktu perlawann ALHAMDULILLAH!! kami MENANG!! terbaik wookk (bak kata ariel af) aku dibeli oleh salah sebuah sekolah tuk bermain dgn team diorng ape lagi sbgi keeper ler....perrhhh sampai ler waktu bila aku terima twrn tuk bermain diperingkt negeri kalau x silap aku, time tu nak p lwn kat perlis....rezeki x menyebelahi aku disebbkn aku terlalu obses dgn hoki pelajran aku smkin merundum.....aku kena terima denda oleh parents aku diamana aku tidak dibenarkn bermain sama sekli tuk hoki.....smpai ler skunk.....-the end-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan